News und aus den U.S.A und S.P.O.I.L.E.R Thread

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Claw schrieb:

Nun:
      Klingen Blut Psychos?
      :kette: -Leute?
      Nicht krank genug?

Schon, aber wenns gut gemacht ist, muss es ja nicht schlecht oder :speiuebel: sein. Zu diesen neuen Heften kann es nicht sagen, aber insb. Texas Chainsaw Massacre halte ich noch immer für einen der besten Horror-Filme, der eine wirklich beklemmende Atmosphäre schafft. Dies konnte auch in das Comic übertragen werden. Allerdings muss ich Dir recht geben, dass es auf dem Sektor auch sehr viel Sch***e gibt.

„Life doesn’t have plots and subplots and denouements. It’s just a big collection of loose ends and dangling threads that never get explained.“.
      - Grant Morrison als "er selbst" in Animal Man, vol. 3: Deus ex machina
    • Hatjemand eine US-Liste oder einen Link mit einer Liste wo dieses Wildstorm Worldstorm( oder heisst es Armageddon?) Crossover aufgelistet ist?
      Würde gerne auf USA umsteigen bei Wildstorm!
      Gibt es interessante Serien die man sich reinziehen muss?
    • Es geht weiter:

FREDDY VS. JASON VS. ASH #2
      Written by James Kuhoric; Art by Jason Craig; Cover on issue #2 by Eric Powell

Heads will fly as Jason and Freddy lay siege to Crystal Lake's newest S-Mart, where Ash and the rest of the gang guard the Necronomicon with their very lives. Will Freddy free himself from his hellish prison, or will Ash finally fulfill his destiny? It's a machete-swinging, boomstick-firing brawl as only Wildstorm and Dynamite can deliver!

Wildstorm | 32pg. | Color | $2.99 US | Mature Readers

On Sale November 28, 2007

„Life doesn’t have plots and subplots and denouements. It’s just a big collection of loose ends and dangling threads that never get explained.“.
    • So, hier ein bißchen Nachschub von der Wildstorm-Horror Front:
      FREDDY VS. JASON VS. ASH #6
      Story by Jeff Katz Written by James Kuhoric; Art by Jason Craig Cover by Richard Friend

Freddy, Jason, and Ash face off for possession of the Necronomicon and a chance to either save the world or send it straight to hell! It all ends here — and only one of the three will walk away from the movie monster fight of the century! Co-published with Dynamite Entertainment.
      Wildstorm | 32pg. | Color | $2.99 US | Mature Readers
      On Sale March 26, 2008

DAS FINALE... :D

FRIDAY THE 13TH: ABUSER AND THE ABUSED
      Written by Joshua Hale Fialkov; Art by Andy B.; Cover by Brandon Badeau

A special one-shot! Maggie's life was never easy, but her abusive new boyfriend has pushed her over the edge. As her life spirals out of control, she hits upon the solution to her problems: use the local urban legend to "solve" the problems in her life. But what happens when she learns there's very little "legend" in the reality of Jason Voorhees?
      Wildstorm Signature Series | 32pg. | Color | $3.50 US | Mature Readers
      On Sale April 30, 2008

WAS NEUES... :ok:

• DC/WILDSTORM: DREAMWAR #1 (OF 6)
      Written by Keith Giffen; Art by Lee Garbett and Trevor Scott; Cover by Mike McKone; Variant Cover by Lee Garbett

The Midnighter and Grifter. Zealot and Deathblow. Superman and Wonder Woman. Superman and Wonder Woman?

In this landmark miniseries by writer Keith Giffen (52), Lee Garbett and Trevor Scott (MIDNIGHTER), the Earth is being torn apart. So when DC Universe heroes begin appearing in the WildStorm Universe, it seems at first they might be the answer to all the problems. Until it becomes clear that they might just be the reason for all the problems. And the Justice League of America doesn't know how they got here...or how to get back!

DC Universe | 32pg. | Color | $2.99 US

On Sale April 16, 2008

Bilder sind im DC US Thread:

paninicomics.de/forum/index.ph…&postID=628972#post628972

• Neues von der Horror-Fraktion, diesmal Leatherface...

THE TEXAS CHAINSAW MASSACRE: RAISING CAIN

Written by Bruce Jones; Art by Chris Gugliotti; Cover by Dave Taylor

Twin boys, Cain and Abel, are born into the Hewitt clan. But their mother is determined that her children will escape their obscene bloodline, no matter the cost. And when it's the Hewitts, the cost can be very high indeed…

Wildstorm | 32pg. | Color | $3.50 US

On Sale May 7, 2008

• Bernd7767 schrieb:

In welcher Reihenfolge liest man
      Den Worldstorm?
      Welche Hefte?
      Hab bei Wikipedia geguckt aber so ne Aufstellung find ich nicht wirklich?! bzw. Lesereihenfolge!
      Meiner Ansicht nach geht es bei dem Prädikat Worldstorm weniger um ein serien-übergreifendes Event, sondern eher darum, dass neue WS-Serien gestartet werden, die alle ihre eigene Story haben und nicht zusammenhängen.
      Beispiele:
      Gen13 (volume 4) - Neue Entstehungsgeschichte...
      Midnighter - neue Solo-Serie vom Authority-Mitglied
      Wildcats (volume 4) - neuer Start einer neuen Story mit bekannten Gesichtern

Also alles zum Reinschnuppern.
      Da fällt mir ein. dass ich das neue Stormwatch PHD noch lesen wollte... ist ja nun "abgeschlossen" :-/
      F.

• Weiter gehts...

THE TEXAS CHAINSAW MASSACRE: RAISING CAIN #2 (OF 3)

Written by Bruce Jones; Art by Chris Gugliotti; Cover by Dave Taylor

The Hewitt twins, separated birth, find themselves inexorably drawn to each other as they grow up, connected by a hideous bond soaked in blood, a bond time and distance cannot begin to sever. And when the long-missing twin goes into law enforcement, more blood is sure to follow.

Wildstorm | 32pg. | Color | $3.50 US | Mature Readers

On Sale June 4, 2008

• Nach den Haupt-Minis haben - finde ich - alle drei Reihen nachgelassen. Da waren die meisten One-Shots oder Zweiteiler teils richtig schlecht. Von den Hauptminis fand ich aber tatsächlich die TCM am besten. Ob ich mir die obige Mini hole, weiß ich auch noch nicht. Das wird, wenn überhaupt, ein Spontankauf.